Direktlänk till inlägg 30 januari 2016

vad gör man i detta situation?

Av Stitchoko Girl - 30 januari 2016 22:35

alltig började med attmitt EX gjorde slut med mig... i donno why?

så i 1 månad var jag bara hemma och satt och grät  . efter 2 veckor tog jag bort vårat Facebook förhållande. efter 2 veckoestämde bestämde jag mig själv att åkahemmifrån, mina föräldra tyckte mit ex var så jävla bra och sith. dem kunde väll inte aceptera att de är över...  

anyway, på fredagen åkte jag till ett ställe i småland. men jag hadde andra planer att dra längre ner. men de blev som de blev. venne vad ma ska säga riktigt, jag var väll jävlgt dumm i huvudet som släppe in fel människor i mitt liv. de blev bara massa skit snack och fel. jag sabbade väll allas liv.

jag fattar inte hur fan jag lyckas ge fel singnaler till människor... jag är tydligen kär i en kille för att jag sa hej och kramade han, och för att jag satt i hanns soffa. hajjar ine grejen där?

börjar faktiskt undra om de är fel på mig.? varför är¨mina yskon duktiga i skolan, på att köra bil, skaffa partner och massor. jag behöver kanske inte en''pojkvän'' vill ha någon att dela mitt liv, tankar och göra saker med. inte som en vän. utan som lite mer än så.

jag rymde hemmifrån var borta i 5 dagar. var ganska skönt att slippa allt skit hemma osv. vill komma bort igen, men de är ju bara de där med vart man ka sova...  

alltig är bara så jobbigt när man inte kan styra eller ta koroll över sina käslor.

BTW! jag ärydlign graid med en kille från småland som jag inte ens harleat me. jag rörde hanns fot, xD    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stitchoko Girl - 24 april 2016 15:13

 

Av Stitchoko Girl - 23 april 2016 16:00


  vill ni ha en turtorial på denna?

Av Stitchoko Girl - 23 april 2016 15:52

               vad tycker ni?? ^^

Av Stitchoko Girl - 23 april 2016 15:33

YEESSS!!! A NEW FUCKIG VEDIO PÅ VÄG, JAG HAR 5 MIN KVAR ATT KLIPPA PÅ DEN SÅ GE MIG 1 H.   hela dagen i går satt jag och min polare o lillebror och bara pysslade, så hann inte lägga upp mycket. men i dag tar jag igen de i dag. :) min dagg var bra...

Av Stitchoko Girl - 20 april 2016 23:42

efter runt 200 försök så är den uppe!! don,t Judge me... <3    ...

Presentation


jag är välldigt mycket för andlighet, stjärnor och månen,spå i händer och sånt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards